پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181615
استقبال ملت از گزاره برگ ملي هسته اي
تاریخ انتشار : 1394/03/08 18:06:12
نمایش : 2122
مردم شهيدپرور شهرکرد، امروز با امضاي طوماري از گزاره برگ ملي هسته اي استقبال و آن را تاييد کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز مردم شهرکرد ظهر امروز و در حاشيه اقامه نماز عبادي-سياسي جمه شهرکرد در مصلاي امام خميني طوماري را در تاييد گزاره برگ ملي هسته اي و رساندن پيام مقاومت خود به ۱+۵ امضا کردند.

در بخشي از اين گزاره برگ مي خوانيم: ما ملت ايران با تأسي به رهبر حکيم خود و با تاکيد بر مواضع صريح ديگر مقامات عالي کشور با انتشار اين گزاره برگ ملي شرط هرگونه توافق هسته اي را رعايت اصول اين گزاره برگ ميدانيم

همچنين در انتهاي متن گزاره برگ آمده است: ما اعلام مي داريم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق بايد در توافقنامه هسته اي رعايت شود وگرنه مصداق توافق بد است و يک قرارداد تحميلي، استعماري و غيرقانوني و نامشروع است و هيچ کس از طرف ملت ايران اجازه امضاي قراردادي بدون رعايت اصول ۶ گانه فوق را ندارد.

گفتني است علاوه بر عموم مردم شهيدپرور و نمازگزاران روز جمعه، بخشي از مسئولين، فرماندهان نظامي و نماينده محترم ولي فقيه در استان اين گزاره برگ را امضا نمودند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html